nl en

Bevestiging van je 06-nummer via een klantnummer

Je hebt gekozen voor nummerbehoud. Om je nummer mee te nemen moeten we er zeker van zijn dat het opgegeven nummer juist is en echt bij jou hoort. Dit kun je valideren door de 5-cijferige code die we hebben gesms’t terug te sturen. Helaas heb je deze code niet ontvangen of niet meer in je bezit. We kunnen je nummer ook valideren met behulp van het klantnummer van je huidige aanbieder. Dit klantnummer kun je hieronder invullen.

Wat is het klantnummer?

Het klantnummer bestaat uit een reeks cijfers en/of letters die je hebt gekregen van je huidige aanbieder. Vul hier dus niet het klant- of ordernummer in die je van ons hebt gekregen.

Waar vind je het klantnummer?

Je klantnummer is alleen bij jou en je huidige aanbieder bekend. Het staat meestal vermeld op de contractbevestiging of op de Mijn-omgeving. Je kunt ook contact opnemen met je huidige aanbieder om het klantnummer op te vragen.

Kom je er echt niet uit? Dan kan je ons natuurlijk bellen. We zijn iedere werkdag van 8:30 tot 17:30 uur bereikbaar op 0800-8007. Of mail ons op nummerbehoud@simyo.nl.